Ik ga op vakantie en neem mee..

24 oktober 2013 - Cuijk, Nederland

Hoe vaak ik die tas al heb ingepakt is niet meer op 1 hand te tellen, maar toch blijkt voor ieder land weer een ander lijstje nodig te zijn. Nu mogen er geen hempjes en korte broeken mee (ondanks een toch aangename temperatuur van gem 34 graden) .Sieraden af, geen  bikini (badpak mag dan nog net wel) ,zonnebril mee, want je mag mannen niet recht in de ogen aankijken .. geen strakke broeken , of iets van leer dragen . Er blijft zo niet veel meer over ! Maar de camera's zijn schoongemaakt, opgeladen en ready to go! En de halve apotheek zit ook in de tas.. Bij Ricky is vandaag! eindelijk per koeriersdienst haar paspoort met visum gebracht. .Dus volgens mij kunnen we vertrekken!

1. Jan en annie:
    24 oktober 2013
    Wij zijn zeer benieuwd hoe alles gaat verlopen.Een hele fijne reis en ,kom gezond weer terug.
    Groetjes Pa en Ma
  2. Jo en Cees Gelens:
    24 oktober 2013
    `n behouden vaart(reis), zorg dat je nergens strand, houdt het hoofd boven water, geniet met volle teugen, adem veel (vreemde) cultuur in en kom weer gezond en behouden terug op ¨onze¨nederlandse (kleine) bodem.
    Hartelijke groeten en toi; toi: ¨de oudjes¨: Jo en Cees
  3. Rieneke:
    25 oktober 2013
    Hoi Chan, natuurlijk wens ik je een fijne vakantie, veel plezier en veel cultuursnuiven toe zodat je weer als een rijker mens gezond terugkomt. Liefs Tante Riena.
  4. Rieneke:
  5. Dorien:
    25 oktober 2013
    Veel plezier en goede reis! Het wordt vast en zeker weer een onvergetelijke reis............
  6. Oom Piet en Tante Janny:
    Hallo Chantal,
    Ook wij willen jou een fantastische vakantie wensen, en een goede reis.
    Geniet er van, en kom gezond weer terug.
    Groetjes: Oom Piet en Tante Janny
  7. Ricky:
    25 oktober 2013
    Hey Chantal, poehwa!!! wat 'n gedoe, visum India.
    maar ga nu dus inpakken en wegwezen, Ricky
  8. Wil gelens:
    He Sjannie,
    Ik ben nu nog bezig om je, je laatste maaltijd in Cuijk te laten proeven.
    We zullen er samen straks van genieten.
    Ik wens je heel veel reisplezier en geniet van iedere dag.
    Tot over 3 weken en gezond weer terug.
    liefs Wil.
  9. Annemieke:
    25 oktober 2013
    Lieve kleine zus heel veel plezier samen met Ricky. Benieuwd naar al je verhalen straks.Pas goed op. Thomas past goed op je huis .dikke kus
  10. Else, Coen en Cas:
    Have fun Chantal en madre! X van ons
  11. Jodie:
    Veel plezier! Mark & Jodie
  12. Thea en Jan:
    Hallo Chantal,

Te laat om je goede reis te wensen, maar niet te laat om je alsnog een bijzonder fijne vakantie te wensen, geniet er van, wij verheugen ons al op je leuke/spannende/grappige verhalen
  13. Iedje en Minus:
    27 oktober 2013
    Hello Chan, jij gaat er weer op uit, Wij gunnen het jou van harte en hopen dat je een fijne en veilige vacantie hebt.
    Veel plezier en behouden thuiskomst.