Taj Mahal

28 oktober 2013 - Agra, India

Vandaag een lange en vooral stoffige rit naar Agra . Een rit van 250 km waar we na 8 uur aankwamen op onze bestemming. Met een vaartje van30 km per uur krioelend en zigzaggend tussen fietsriksjahs, tuk tuks, loopfietsen , kar en paard, koeien, mensen en het normale auto en vrachtverkeer slalomde we stad uit. Dan kom je de slums tegen en erger nog gezinnen die wonen onder een zeil bij een viaduct of gewoon op de tussenstrook van wat door moet gaan voor een snelweg. Vrouwen zitten als haringen in een ton volgepakt achter in een laadbak te stuiteren op de weg , alles is overbeladen en eigenlijk een gevaar op de weg. Wie het hardst toetert heeft voorrang! Maar je kijkt je ogen uit en de tijd vliegt om . En de beloning die lag op ons te wachten..de Taj Mahal! Morgen gaan we hem van dichtbij bekijken maar ik vind hem nu al magisch mooi!

1. Jan en annie:
    Hoi Chantal,

Wow wat gaaf zeg die Taj Mahal! Morgen dus van dichtbij, ben benieuwd naar je reactie. Nog heel veel plezier in India!

Groetjes Thomas
  2. Steffie:
    Haaa Pinnie,

Daar is ie dan eindelijk!! de taj mahal!!! Echt supervet!!! Heel veel plezier op je reis! En geniet dr van!

Liefs Steffie
  3. Else, Coen en Cas:
    28 oktober 2013
    Geniet er morgen van!!! Ziet er nu al indrukwekkend uit!
  4. Jan en annie:
    Hallo Chantal
    Veel plezier morgen ,in de beroemdeTaj Mahal!!
    liefs van ons